View Single Post
Old 10-04-2006, 14:34
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Ja vind ik ook sommige zijn echt spijkers op laag water aan het zoeken.

Echter wel GLPK rijd sterk...bij mij rijst spotaan de vraag op waarom rijdt GLPK met zo'n wagen in de Belcar. Als GLPK echt ambitieus is (en dat betwijfel ik niet) dan zou het best zo snel mogelijk andere oorden opzoeken dan de Belcar.

De belcar is de Corvette onwaardig. Als je ziet dat die wagens van Le Mans, ALMS, FIA GT komt én dan in Belcar (Met alle respect voor de Belcar maar dat is echt wel een lelijk eendje in de rij)

Een team met ambitie moet verder kijken dan al dat belachelijk gezever over conformiteit, lichten,... en gewoon een sterkere competitie opzoeken.

Winnen in de Belcar geeft op dit ogenblik toch geen enkele glans. Neem die wagen terug mee naar FIA GT waar ze ook nog voor de top 3 kunnen strijden.

Eigenlijk wel dom (van GLPK) om met een winnende FIA GT wagen te komen rijden in Belcar..

Vind het tevens ook heerlijk dat de Belcar eens ferm op z'n plaats gezet wordt. Belcar wordt al jaren overroepen...

De echte Belcar dat zijn de wagens als Marcos,Porsche, Viper maar een Corvette..nee die verdiend het niet om in de Belcar ingezet te worden...(Pratt & Miller heeft zoveel geld gestoken in de ontwikkeling van een wage die Le Mans wil winnen, veel van dat geld wordt weggegooid (niet letterlijk) door in Belcar te rijden.

Spijtig dat de logica van het Geld (Sporza, de grootheidswaanzin van F. Van Dyk) het heeft gehaald op sportieve ambities.

waarom hoorden we deze commentaar niet 3 jaar geleden, toen SRT met een Le Mans-winnende corvette kwam aandraven? of in 2004, toen Mark Goossens in de 24u het hele veld dubbelde op 1 uur. of vorig jaar, toen SRT enkel niet won toen ze uitvielen?
de SRT-corvette was altijd fantastisch, goed voor Belcar etc.
GLPK komt ook met een Vette, en opeens past die wagen niet meer in Belcar...

Trouwens, GLPK heeft een grotere ambitie. waarom denk je dat ze een C6R hebben gekocht voor FIA-GT?

Last edited by marcel; 10-04-2006 at 14:37.
Reply With Quote