View Single Post
Old 19-04-2006, 21:16
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Dominique
Mocht het zijn dat hij niet wil reageren: het model nog niet uit de plastic halen. Dan kan er weinig discussie zijn. En een foto nemen van de verpakking waarop duidelijk de afzender te zien is. Kan ook handig zijn als hij moeilijk doet.

Ik ga zeker niks losmaken. Bovendien heb ik net even de foto van hem op ebay vergeleken met mijn doos. Als ik goed gekeken heb, dan is er op ebay een perfecte doos te zien terwijl deze hier fijngedrukt is geweest. Maar okey, wie verstuurt er nu een model in een gewone bruine enveloppe met wat bolletjesfolie en karton rond. De meesten stoppen dat in een stevige kartonnen doos vol papierafval...

Ik hoop dat hij redelijk is. Hij had me wel verwittigd dat het pakket in vertraging zat, opgestuurd was en had een foto van het trackingnummer erbijgestopt (in zijn mails dus). Het lijkt mij dus een "reasonable man"...

Je hoort het nog wel...

EDIT (21.30 uur)

Heb daarjuist mail gehad van die Italiaan. Hij stelt voor om 50% terug te storten. Ik weet niet precies of hij enkel het bedrag voor de kit bedoeld of ook dat van de verzending. Ik denk dat ik mag tevreden zijn?? Ik ga na zijn storting eens nakijken hoe groot de schade precies is. Met wat geluk kan ik de kit toch nog behoorlijk herstellen. En anders ga ik op zoek naar een andere kas ervoor.

Groetjes !!

Last edited by Loeten; 19-04-2006 at 21:34.
Reply With Quote