View Single Post
Old 01-05-2006, 08:25
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Het valt in elk geval op dat sommige rijders het verstand op 0 zetten tijdens hun rondjes... wat anders te denken toen ik tijdens de ochtendqual het zondags verschillende malen dezelfde piloten rechtdoor zag gaan aan de villeneuve... Wij dachten al dat ze een "ideale" lijn aan het "installeren" waren voor tijdens de race Ook tijdens het incident van de aangereden marshalls kwam de 2de me daar met een snelheid aangevlogen van "zo weet ik zeker dat ik er af ga..." terwijl anderen braafjes op eieren reden, maar toch een qual tijd konden neer zetten... Rare jongens die 3.5 mannen...
De 1.6 kon maar matig boeien wegens te hoog "stofzuiger" gehalte.
De eerste knappe race was in feite de 2.0l formule wagens. Close racing, en nog proper ook. Het lijkt of deze piloten zelfs meer maturiteit hebben dan de 3.5 mannen.
De F1 Zolder zien rondgaan was ook de moeite. Montagny gaf verleden jaar echter meer show weg door hier en daar een start te simuleren, met nodig lawaai en rokende banden, terwijl Kovalainen precies alles deed om het ronderecord op zijn naam te zetten :-) (wij klokten eens 1:29 is dit snel?)
De Megane's waren zoals verwacht ook leuk om te zien. Er zitten precies ook wel een aantal mannen bij met meer geld dan talent, maar allé...
In elk geval weer een toffe dag meegemaakt op zolder, met dank aan Renault, en zeker aan de weergoden die hun water "ophielden"
Reply With Quote