01-05-2006, 19:30
|
De Paddock Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Op een gegeven moment valt Jaap VanLagen een heel stuk terug wegens een Drive Trough penalty. Wat gedaan? Dat is de vraag voor mij. Maar hij kwam wel mooi terug moet ik zeggen.
Mvg...
|
Quote:
Van Lagen zag een goede positie echter gedwarsboomd wanneer hij prompt van de organisatie een drive through penalty kreeg, omdat het team vlak voor de start langer dan de maximale toegestane 5 minuten zijn regenbanden hadden gemonteerd. Jaap wachtte vervolgens nog 2 ronden voordat hij zijn noodzakelijke pitstop moest maken.
...
JAAP VAN LAGEN: “Jammer van die drive through penalty want anders was er niets aan de hand geweest. Het was wel vreemd dat ze mij hadden gestraft want meerdere teams gingen met het wisselen van de banden niet vrijuit. Verder heb ik me hier prima vermaakt en was ik verre weg de snelste van het complete deelnemersveld. Ik pakte 2 polepositions, het circuit record, het snelste ronderecord en een mooie overwinning. Beter had mijn seizoen in de Mégane Trophy niet kunnen beginnen. Het team van Equipe Verschuur is goed op elkaar ingespeeld en ik denk dat we dit seizoen nog vele mooie momenten in de Mégane Trophy gaan beleven!”
|
Bron: www.jaapvanlagen.nl
|