View Single Post
Old 09-05-2006, 19:24
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Niet om muggen te ziften of wat dan ook, maar toen ik deze foto zag valt me ineens op dat de SRT vetten (net als alle andere wagens van de Belcar Original én zoals het word gevraagt/verplicht? door de organisatie) de stickers hebben hangen van "club RTL". Toevallig staat daar de GLPK vette op de pole de natuurlijk niet de regels moet volgen, want ja die stickets zullen niet passen bij het groen van kerwit de kikker.

OK, dit is een detail. alé zo kan je het altans relativeren. Maar het zijn vele muggen die een (gevaarlijke) zwerm maken.... net zoals het verhaal van de emmer water en de druppels...

Quote:
Originally Posted by corvetteboy
Ik denk dat de lipjes pas werden gebruikt door P&M vanaf 2004, en SRT model is van 2002
Dan is het wel heeeeeeel toevallig dat ze nog een diffusor gebruiken van 2002 .
Als ze nu of vorig seizoen of het seizoen ervoor of... een nieuwe diffusor bestellen bij P&M in de states, lijkt het me logische dat zij een diffusor krijgen geleverd met de laatste (C5R) updates in. Ik ben er bijna zeker van dat een team de gurney los wil bestellen (als het een los onderdeel is en dus moet gemonteerd worden aan de diffusor) perfect (pakweg) 5 gurneys kan laten afkomen uit de states.

Dus volgens mij (maarja wie ben ik) heeft SRT ook in de winter goed het regelement gelezen. Beter zelfs als GLPK . Want zij hebben koppig de originele FIA GT regels toegepast, terwijl SRT blijkbaar de (volgens GLPK) onduidelijk vertaalde FIA GT regels en dus de geldende Belcar versie ervan toepassen.

We zullen zien we het er het verste geraakt

Last edited by Mr.Dallara; 09-05-2006 at 19:30.
Reply With Quote