Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Alleen blijft er één ding zo triestig aan Ieper: de peperdure inkom prijs.
Ze waren altijd al de duursten en zijn de laatste jaren nog omhoog gegaan met hun prijs... 
30€ voor een weekend kaart én dan nog zonder KP kaarten dacht ik, mag wel heel duur genoemd worden vind ik. Of ben ik verkeerd?
(voor 25€ heb je een weekend ticket voor de 24uren van Spa FIA GT met een prachtig voor programma, én dit is volgens mij nog steeds het alles mooiste autosport weekend dat we hebben in ons klein landje)
|
pfff.
Rallye de Wallonie (inclusief citadel) = 30 euro voor Belgisch Kampioenschap
Belgium Ypres Westhoek Rally = 30 euro voor Europees Kampioenschap
Ardenne Bleue = 15 voor de kp's + 10 voor het circuit = 25 euro voor BK en als ik het goed voor heb, zijt ge ook op het circuit geweest.
1000 km van Spa = 30 euro a/d kassa
Ik vond enkel de 30 euro voor de Wallonie te duur omdat het BK niveau was, maar uiteindelijk was het goedkoper als je niet naar het spektakel bovenaan de citadel ging kijken. Dus 30 euro voor een EK wedstrijd is absoluut niet duur. Voor het voetbal betaal je tss. de 10 en 15 euro voor 90min pottenstamperij. Heel duur..., komaan zeg.
Quote:
Originally Posted by kyosti
...
Maar het is nu eenmaal de gewoonte van de bewoners van het oosten van nederlandstalig Belgie  neerbuigend  doen over de Westhoek in het algemeen en de Ieperse rally in het bijzonder.
Doe zo voort. 
|
Dat slaat ook al helemaal op niets, tenzij we iedereen over dezelfde kam scheren tegenwoordig. Als ik me niet vergis is Misterke Dallara zelfs niet van het oosten, maar ergens in het Noorden van Nederlandstalig België.
Allez, we zijn nog een volle maand verwijderd van de rally en het is weeral een sjieke thread aan het worden. Goe bezig mannen, echt goe bezig.