Quote:
Originally Posted by Sennake
Ik heb dat ooit geprobeerd en zonder succes. De printkwaliteit van de 1/43 decals is voldoende voor deze schaal, maar als je ze gaat vergroten, ongeacht aan welke resolutie je ze inscant, krijg je erg onscherpe en onleesbare sponors. Je mag inscannen in gelijk welke resolutie, wat er niet is kan je niet laten verschijnen ook eh. Ik zou het dus afraden.
Wat je wel kan doen is de ingescande versie gebruiken als sjabloon om erover te tekenen met een tekenprogramma, en die decals dan afprinten. Dat lijkt me een veel beter idee wat ik wél al met succes uitgevoerd heb.
|
Klopt helemaal he, wat er niet is... Ik dacht daarnet toevallig aan de keren dat ik met de kopiemachine op school iets moest uitvergroten... Amai mijn voeten... (en de ogen van de kids)
Maar als sjabloontje, ja, zo doe ik het ook bij het kopiëren. Erover tekenen en herkopiëren op 100%. Hier kan ik dus ook vergroten en dat als sjabloon gebruiken. Supertip hoor! Je hoort nog van deze decalstransformatie de komende weken (of maanden)
grtzzz