View Single Post
Old 26-06-2006, 08:49
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Iedereen is de hele tijd maar aan 't zeggen dat de Belcar niets meer voorsteld.

Ok, het is helemaal anders als vorig jaar maar diegene die het zeggen blijven toch steeds naar de Belcar toe komen. Klopt dit dan nog wel?

Mvg...
De Belcar is het beste van het slechtste zeg maar...en té bezoeken. Ik zit voor een Belcar race op Zolder dus al 2 uur in de wagen, voor een race op Spa dus 3 uur.

De DSC trekt me niet, maar als ik moet gaan kijken op Assen ben ik ook 2 uur onderweg.

De FFSA GT is, voor mij, dus gewoon niet haalbaar om te gaan kijken. Ik wil het echt graag eens zien...want wat daar rondrijdt is super (volgens beelden van MotorsTV (Made in France). Maar het dichtsbijzijnde circuit ligt op ongeveer 7 uur rijden... Dat gaat me toch te ver...omdat in mijn ééntje te gaan afleggen voor een race-weekend van 2 dagen.

Dus is de Belcar het enige wat een beetje te doen is, om te komen kijken. En inderdaad er is geen strijd om de podium-plekken in klasse 1. Maar daarachter is er best strijd. En de strijd tussen de Corvettes onderling is ook best leuk...

En in de andere klasses is er wél strijd. Dus als je verder kijkt dan die 2 Corvettes is het best leuk in de Belcar.
Reply With Quote