Pro:
- ander publiek, je mag er prat op gaan dat toch een aantal kinderen geïnteresseerd zijn geraakt in de autosport. Er hing een aangename sfeer en er was meer te zien dan het circuit alleen. Beetje 24h sfeer vond ik het zo...
- pitwalk, voor iedereen erg interessant denk ik, hoewel het me verbaasde dat bepaalde teams totaal geen moeite deden om wat kindvriendelijk over te komen
Min:
- dag in de week is voor volwassenen minder interessant, hoewel er toch wel meer waren dan ik had gedacht. Je moet verlof nemen, je moet de files trotseren die op een zondag toch wel echt minder zijn, enz. Aan de andere kant had ik het er graag voor over!
- Tijdstip van de race: hij begon & eindigde dus ook te laat. Nog voor de race gedaan was waren alle schoolbussen al weg, want die moeten om 5h al terug aan de schoolpoort staan uiteraard.

Beetje ongelukkig!
- Er was absoluut geen extra moeite gedaan om de race 'volgbaar' te maken. In de moderne tijd waarin we leven hebben we op Zolder enkel luidsprekers die niet te horen meer zijn zodra het veld verspreid rondrijdt. Daar moet men op de circuits toch eens dringend iets aan doen.
Voor de rest denk ik dat er mag gesproken worden van een bescheiden succesje, hoewel dit ongetwijfeld ook met het weer te maken heeft. Meer spots voor de amateurfotografen heb ik ook nog niet gemerkt. Jammer.