Quote:
Originally Posted by Mark
Tja AJ, dat is een ander verhaal  Een van de heats op zijn naam kunnen schrijven. In de finale weer een goede start maar al vlug lag er iemand in zijn gat te duwen  Er voorbij is nog een ander verhaal  Dan maar met een volle drift om AJ heen
|
heb me geamuseerd op de duivelsberg. Gisteren vlotte het niet zo na slechts 3 ronden parkoersverkenning en 1 heat op een net nat gespoten piste.
De derde heat was voor mij de leukste : 4 de startplaats, maar een perfecte start zorgde ervoor dat ik de kop nam. foutloos blijvan was de opdracht en dat lukte me. plaats 2 en 3 volgden op slechts enkele seconden.
Pole voor de C-finale was het resultaat. Ook hier kwam ik goed wag maar werd op de huid gezeten door een andere BMW die aan de voorkant helemaal geblutst was. Na 200m wist ik reeds waarom. Hij gebruikt de wagen voor hem om af te remmen. Na meerdere stoten op de achterbumper van mijn "COX BMW" ging hij buitenom richting spinnekop. Als brave piloot maakte ik het hem niet te moeilijk want ik had hem voor kunnen blijven maar dan zou de wagen er niet zonder kleerscheuren uitgekomen zijn.
Al bij al een mooi weekend gehad.
Bedankt aan Eddy Cox en zijn team.
Ook mijn teamgenoten deden het meer dan behoorlijk met een C-finale voor Belle en zelfs een B-finale voor Hanne, waarmee ze eigenlijk het hoogst scoorde van heel het team.
Dit smaakt naar nog !