View Single Post
Old 03-07-2006, 19:05
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by A.J.
heb me geamuseerd op de duivelsberg. Gisteren vlotte het niet zo na slechts 3 ronden parkoersverkenning en 1 heat op een net nat gespoten piste.

Al bij al een mooi weekend gehad.
Bedankt aan Eddy Cox en zijn team.

Ook mijn teamgenoten deden het meer dan behoorlijk met een C-finale voor Belle en zelfs een B-finale voor Hanne, waarmee ze eigenlijk het hoogst scoorde van heel het team.

Dit smaakt naar nog !
Jaja, ik heb mij ook heel goed geamuseerd dit weekend! Het was de eerste keer dat ik aan een koers deelnam en ik mag toch terugblikken op een geslaagd weekend. Ik heb zelfs een reekzege op mijn naam kunnen schrijven! Fantastisch gevoel om zo onder de geblokte vlag te rijden.

Ik vond het wel jammer dat ze de tijd van iedere reeks bij elkaar telden om in de finales te raken, want ik had met redelijk wat gele vlaggen te kampen in mijn laatste 2 reeksen. Na de eerste reeks had ik bijv. wel de B-finale gehaald. Maar goed, met keer 3 podia kan ik niet klagen!

Hanne deed het ook goed, ook zij bracht haar wagen heel aan de finish en stond haar mannetje in de B-finale.
Great job, Hanne!

Andy, uw 3de reeks was top om naar te kijken! Na een blitse start snel weggereden van de rest en de concurrentie achter u kunnen houden. Een verdiende overwinning.

En voor ik het vergeet, ook bedankt aan Eddy Cox en zijn mecaniekers voor de wagens en de service. Het was echt in orde!

Foto's en verslagje plan ik vanavond of morgen op mijn site te zetten...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote