View Single Post
Old 09-07-2006, 22:31
Tom21's Avatar
Tom21 Tom21 is offline
MotoGP Modeler

Zo het heeft even geduurd, maar hier ben ik dan weer met een mooi update toch wel (al zeg ik het zelf)
Allereerst heb ik de uitlaten gespoten in X-31 (titanium Gold) omdat dit de kleur van de lasnaden is.

Daarna ben ik de heat stains gaan aanbrengen. Heb met dunne reepjes afplaktape van Tamiya de lasnaden afgeplakt. Het ze nog iets te dik gemaakt, maar dit was de eerte keer dat ik met die lasnaden werkte. Ik heb ditmaal ook gekozen voor een bruinige verkleuring omdat ik vond dat dit op mijn referentiefoto's ook zo was.

Eerst heb ik gewoon met X-34 langs de lasnaden gespoten. Daarna heb ik 50% X-18 bij die X-34 gedaan voor het wat donkerder te maken. Nadat dit alles gespoten was, ben ik er nog eens met X-32 (titanium Gold) overgegaan om het overdone effect wat te dempen.

Verder heb ik alle kuipdelen gespoten in het rood (TS-49) De eerste foto's tonen de kleur na de eerste twee lagen.

En de volgende foto's zijn de foto's na 4 lagen. Hier is nog geen blanke lak of polijsten aan te pas gekomen.

Tom
Reply With Quote