Awel, ik zal proberen iedereen te herkennen!

Alleen AJ dus niet.
Quote:
Originally Posted by Grig-O
Welk startnummer heb je? Want ik zie je nergens staan...
Ik ga zaterdag aanwezig zijn vanaf 8 uur... Kwil absoluut naar de paddock van de GT3!
Ik ben te herkennen aan mijn volledig rode outfit en een vader met bierbuik en rugzak!!
|
Vorig jaar waren ze ingeschreven als EBRT (East Belgium Racing Team), omwille van de licentie geloof ik. Ook dit jaar zal het wel zoiets zijn, weet ook nog niet precies wat. Denk niet dat ze al op de deelnemerslijst voorkomen, maar dat komt nog wel. Het is in ieder geval de Bongou-Porsche.
Niemand die mee gaat lopen met de "Jogging du Raidillon" op vrijdagavond? Komaan hé jongens, autosportliefhebbers!

Al ben je iets meer sportliefhebber vanuit de zetel, het circuit 1 keertje rond lopen moet kunnen hé! Voor de Sport en voor Télévie! Slechts 7km! En al doe je het iets langzamer, maakt niet uit, je hebt de kans om zelf eens de piste veel nauwkeuriger te verkennen en zelfs aangemoedigd te worden om je rondje te doen!
Awel, om het interessanter te maken, ik geef een pintje aan de eerste Depaddocker die over de streep komt bij de 7km! (en geen bochten afsnijden hé!

daar staan zware stop-and-go's op!)