View Single Post
Old 17-07-2006, 23:13
Petter-Jån's Avatar
Petter-Jån Petter-Jån is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Stranger
7km hardlopen...dat rondje gewoon lopen is al ernstig. Gelukkig rijden die media shuttles rond
Gewoon lopen is al teveel. Zij die beginnen met hardlopen zijn uitgeteld na de beklimming van de Raidillon (ik spreek over geen of weinig tot matig geoefende lopers). De mannen die zo beginnen, luid aangemoedigd door iedereen en voelen zich even net iets sneller dan de rest, loop je voor Les Combes allemaal weer voorbij. Zij die beginnen met gewoon lopen weten na afloop wel hoe zwaar het circuit is (serieus kuitenbijtertje, het is nergens volledig plat moet je weten, het is eigenlijk niet "zomaar" 7km, moet ik toegeven!)
Zij die heel rustig beginnen en eerst de zotten laten vertrekken en op het eindje een tandje of zelfs twee kunnen bijsteken, lopen voor eigen kunnen een schitterende tijd en zullen tevreden terugblikken op een mooi rondje! En ik spreek uit ervaring. Heb al enkele "lopen" meegedaan (als amateur, eerlijk waar) en heb "het circuit" vorig jaar ook onderschat. Mocht toen ingedeeld worden bij de categorie van "gewoon lopen" .

Ik zou zeggen, schrijf je gewoon in, loop mee om uit te lopen (toch zo'n beetje de spirit van de 24h hé! ) doe het rustig aan en wie weet ... mss sleep jij dat pintje (of een evenwaardige hoeveelheid ander vocht) in de wacht! Bovendien steun je daarmee ook Télévie (de Waalse "Kom-op-tegen-kanker zeg maar).