View Single Post
Old 20-07-2006, 15:40
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Huudo
Wat ik me zit af te vragen is of het compounden/waxen de oorzaak hiervan kan zijn...?
Dat zou me verwonderen aangezien ik in het midden van die oranje striping hoegenaamd niet gecompound heb en nog nooit van mijn leven gewaxt heb. Het gespoten oranje klopt in elk geval met de referentiefoto's die ik heb. De verschillen qua kleurtint op de verschillende foto's zijn gewoon gegenereerd door mijn Photoshop-instellingen die wellicht niet altijd dezelfde en nog minder ideaal zijn.

Maar het kleurverschil tussen het gespoten oranje en de Gulf-decals is er gewoon, dat valt niet te ontkennen. Wellicht ware het beter geweest van TS-31 "bright orange" te gebruiken ipv TS-12 "orange", maar soit, dat is nu te laat (behalve voor de mensen die na mij komen uiteraard). Dan zal er in elk geval een kleiner kleurverschil optreden.

Ik maak er me ook niet teveel zorgen over, want op de referentiefoto die ik heb is er ook een kleurverschil tussen het oranje van de striping en het oranje van de Gulf-sticker. Al is het daar de sticker die iets donkerder lijkt waar het bij mij andersom is.

En eerlijk gezegd, dit model heeft me al zoveel kopbrekens en tegenslagen gekost dat ik al lang blij ga zijn als het iet of wat deftig in elkaar geknutseld geraakt : een wedstrijdmodel zal het wel nooit worden, daar ben ik me van bewust. Af en toe mag er eens eentje tussen zitten dat wat minder geslaagd is ook eh Anders krijg ik nen te dikke nek

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote