View Single Post
Old 27-07-2006, 20:35
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular

Dank je voor de reacties.

@ Commanderke: Ik weet niet of dit een zeldzaam model is. Ik moet eigenlijk toegeven dat ik lui van aard ben. Ik heb alle merken afgelopen uit de bovengenoemde winkel, en deze kwam het dichtst bij wat toegelaten is. ( Buiten de 917 en de GT40). Heb net hezien dat hij echter niet meer in stock is... Misschien kun je hem wel nog bestellen.

@ Johan: Ik hoop dat ik niet moet bewijzen dat de er weinig stukken af vliegen Het was puur toeval dat hij uit weinig nderdelen bestaat. Ik ben voor dit model om grondverf en echte Tamiya-afplakplakkers (???) gegaan. Ook is dit het eerste model die schuurpapier zal voelen uit mijn handen. En m'n vriendin heeft beloofd dat ze de fijne lijntjes zal doen. Dus ik hoop dat het een beetje lukt. Dank je voor de hulp.
Heb je ook zo'n camera gekocht? Of is het de test met de extra batterij? Ik ben razend benieuwd.

@ IlPrincipal: Dat is nu eens iets dat ik moet onthouden. Maar toch lijm je alles eerst (licht) vast. Worden je ruiten dan niet wazig/wit? Voor de inschrijven moet je bij de wedstrijdleiding zijn. MFahrer ( Gunther) is nu op reis denk ik, dus kan het antwoord wel even op zich laten wachten. Ik weet niet hoeveel er al ingeschreven zijn...