View Single Post
Old 01-08-2006, 14:30
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by bluelite
Maar de manier van drankvoorziening was ook niet hét van hét. Er stonden een stuk of 8 waterbidons opgesteld in de perszaal. Die waren - als ik het me nog goed herinner - reeds zaterdagmorgen helemaal leeg. Niks meer te drinken dus, ware het niet dat er uiteindelijk toch kleine flesjes werden rondgereikt, maar je kreeg er maar één per keer en je moest ze persoonlijk gaan ophalen.

Eten. Donderdag kon de pers bij Total gaan eten in La Source, maar vanaf vrijdag konden we ook dat vergeten. Je had een armbandje nodig om de Total-tent binnen te geraken en een mediakaart was dus geen geldige inkom. Gelukkig toch nog een armbandje gekregen en dus toch iets kunnen eten. Maar elke keer naar Total lopen is een heel eind...

Dan maar bij Renault. De ticketcontroleur die beneden aan de trap bij de Renault-mezzanines wilde me ook eerst niet doorlaten. Ik heb hem mogen overtuigen dat de media ook honger heeft en van tijd ook iets wil drinken (vermits er op dat ogenblik geen drank in de perszaal was).
Beetje jammer dit, je bent daar Media, geen VIP of God of zo. Dat ze daar water hadden was al aardig wat, dat heb ik vele malen minder gezien. Verder was het internet gratis, wat ook al zeer goed was. Verwacht je nou ook nog dat ze jou gaan voeden alsof je de koning bent? Je praat alsof je groot onrecht is aangedaan, terwijl de mediafaciliteiten in Spa gewoon goed voor elkaar waren. Dat je te beroerd bent om zelf even voor eten te gaan zorgen zoals iedereen dat doet is jouw probleem, niet die van de RACB/RACE.