Quote:
Originally Posted by ICEMAN
Wy moeten alles zelf betalen. Zowel de drank als het eten. Het enige wat we krygen is een "kleine" vergoeding. Maarja, we zullen maar niet klagen zeker? Want volgens bepaalde personen is dit onze eigen schuld. 
|
Jij snapt het echt niet. Je kiest toch geheel vrijwillig om als een stuk stront behandeld te worden op het circuit van Spa. Waarom kom je dan achteraf klagen over gesprek aan respect en al die dingen?
Als niemand meer inschrijft voor Spa, wedden dat er dan opeens heel erg veel kan! Nogmaals, jullie heb je eigen lot zelf in handen. Kijk, het is natuurlijk niet goed te praten dat de lokale organisatie waarschijnlijk weer een wanprestatie heeft geleverd. Zelfs de standcomissarissen krijgen niks............
Ter info, volgens mij is er een wet in Belgie die rechten van vrijwilligers beschrijft. Anders gezegd, volgens mijn (zoals altijd eigenwijze

) mening zijn bepaalde onderdelen van de RACB in overtreding met die wet. Een handvat om dat "franstalige blauwe gajes" aan te pakken?
Pak die mannen aan, gooi je kont tegen de krib, schrijf niet meer in voor Spa, stel lastige vragen ! In ieder geval doe iets, in plaats van te klagen achteraf
Als ik tijdens de komende 24 uur een bepaalde faciliteit mis op Zolder zal ik wederom de "confrontatie" aangaan

Dat actie ondernemen op gepaste wijze effect heeft mag duidelijk zijn. Tijdens de World Series had ik persoonlijk een klacht over een andere voorziening op het circuit. Na twee weken kreeg ik de vriendelijke mededeling dat e.e.a. was aangepast. Dit naar volle tevredenheid van mij en mijn collega's.