View Single Post
Old 02-09-2006, 14:53
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bling
Ik vraag me af waarom ze het in Bahrein gaan zoeken? Buiten de imposante accomodatie is er ook weinig aan dat circuit vind ik. Naar mijn mening kun je daar nooit de pure 24U-sfeer creëeren die je bv. in Le Mans/Spa/Zolder kunt vinden.
Dan kun je ook de vraag stellen in die mensen hun plaats:
'Waarom organiseren die Belgen nu toch 2 24uurs racen in hun regenlandje?'
En toen voor het eerst de 24uren van Zolder werden gehouden (idd toen was ik er nog lang niet) zullen sommigen ook gezegd hebben:
'Waarom organiseer je nu zoiets op Zolder, zo'n klein circuit'je..?'
Maar 1 x het goed zit met zo'n evenement dan praat men er direct héél positief over hé
Zie maar naar de 24 uren van Dubaï die in Januari 2007 voor de 2de maal worden gehouden. Na de editie van 2006 was men zo tevreden, zowel organisatie als teams dat er toen al direct planner werden gemaakt voor 2007!
En niet's aan dat circuit dat speciaal is? Toch wel goed genoeg zo te zien voor een F1 op te houden hé

Quote:
Originally Posted by doctor jozz
Volledig mee eens! Heb nog nooit of te nimmer veel toeschouwers gezien op het circuit van Bahrein. Wie gaat er nu ook in the middle of nowhere naar een 24u gaan kijken???? Startveld zal ongetwijfeld mooi zijn maar nooit een duur vliegtuigticket waard.
Oké het blijft ver voor ons dat is een feit, maar het lijkt mij toch wel een gewaagde uitstap die zeer goed zou kunnen meevallen hoor!
En idd. dat startveld zal daar heel mooi zijn, alleen zeer competitieve wagens tegenover elkaar. Iets wat je niet overal mee vind dezer tijden...
En het is ook wel de bedoeling dat de tourisme in Bahrein dit soort evenementen aan de touristen weet te informeren. En verscheidne teams nemen zo ook wel hun extra equipage supporters mee met dan nog de plaatselijke autosportliefhebbers etc...
Weet ook wel goed genoeg dat je hier geen massa's moet verwachten zoals op Spa, LeMans, Nurburgring etc. maar het gaat hem hier vooral om de goede sfeer, iets wat men toch ook zegt over Zolder. Is het niet?

Hiermee hoop ik toch deze 2 minder positieve post's ietwat hebben kunnen te relativeren

Wil je meer info over de 24 uren van Bahrein?
Wacht niet en stuur mij een PM!

Greetz & zodra ik meer nieuw's heb post ik het wel!

Thomas Renders.

Last edited by Viper GTS-R***; 02-09-2006 at 14:56.
Reply With Quote