Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Zie maar naar de 24 uren van Dubaï die in Januari 2007 voor de 2de maal worden gehouden. Na de editie van 2006 was men zo tevreden, zowel organisatie als teams dat er toen al direct planner werden gemaakt voor 2007!
|
Voor de teams ed. zal het wel in orde geweest zijn, maar ik heb nooit ergens iets gelezen over bezoekersaantallen.
Ik wil gewoon zeggen, daar zal geen gezellige sfeer hangen in de paddock tussen de bezoekers, zoals in Zolder/Spa/Le Mans etc. het geval is.
Quote:
En niet's aan dat circuit dat speciaal is? Toch wel goed genoeg zo te zien voor een F1 op te houden hé 
|
Je weet ondertussen even goed als ik dat je geen mooi circuit nodig hebt om F1 naar uw land te halen
Quote:
Hiermee hoop ik toch deze 2 minder positieve post's ietwat hebben kunnen te relativeren 
|
Ik ben niet negatief aan het doen over die 24U, integendeel, ik vind het een geweldig concept. Alleen gaat de gemiddelde Europese (en Amerikaanse) autosportfan volgens mij weinig interesse hebben voor een race die in het Midden-Oosten wordt verreden.
Idee: bied een betaalde (ja, ik zou er toch wel wat geld voor geven) live-stream aan? In deze tijden van internet en computer is dat toch een gat in de markt?