View Single Post
Old 04-09-2006, 22:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bramzel
En Mark stelt niks vast. Mark misbruikt een discussie om weer een provocatie de lucht in te slingeren. En dat leid hier de boel? Zielig, dat is het. Gewoon zielig.
Om de een of andere reden zijn wij geen vriendjes Reden? Het zal me een worst wezen overigens Vrij simpel. Staat het beleid je niet aan?..........geen probleem. Er zijn zat andere fora

Waarom heb ik de kift op bepaalde 18- personen? Ook dat is heel simpel. In tegenstelling tot bepaalde 18- personen maak ik geen PM's of emails openbaar. Na 4 dagen offline te zijn geweest tref ik een pm- en mailbox aan die vol zit met berichten van "anciens" en betalende VZW leden die hun beklag doen over de prietpraat van bepaalde 18- personen. Welk beleid moeten we dan volgen? De 18-personen de vrije hand geven en de mening van de anciens en de betalende leden in de wind slaan? Die laatse groep maakt wel dit forum mogelijk Kun je eens over nadenken

Kijk forumpje spelen is niet anders bedrijfje spelen. We moeten de tent draaiende houden. Het leven is toch zo simpel

O ja vrijheid op dit forum? Denk dat er weinig andere fora zijn waar het zo liberaal is als hier. Zelf geef je aan dat bepaalde berichten verwijdererd zullen worden. 04-09 staat dat bepaalde bericht nog steeds online

Wat betreft mijn "forum-imago"? Dat heb ik nu eenmaal, sta bekend als galbak, dikke nek, arrogante kwal, hollander, azijnpisser of wat dan ook. Echte na 6 jaar forummen kan ik nog steeds iedereen recht in de ogen kijken. U ook?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote