View Single Post
Old 13-09-2006, 14:40
Clio Champ Clio Champ is offline
De Paddock Rookie

24H Bahrain gaat deze wel door?

Wij wilden vanuit Nederland meedoen maar na contact met Herr Bube bleek dat er geen teams uit Nederland zijn. Meeste teams uit Duitsland en enkele uit Engeland. (Belgie heb ik niet gevraagd) Verder vragen bleek dat er tot nu toe maar 33 teams zich hadden aangemeld, toen ik vroeg of ze allemaal al betaald hadden kreeg ik geen goed antwoord, maar het bericht dat de inschrijving 15 September zou sluiten... ook detail vragen over transport werden erg vaag beantwoord.
Ook verder op internet is er maar weinig te vinden over teams die naar Bahrain gaan. (Al helemaal niet op de 24uur bahr site) Ik zie hier voornamelijk teams met auto's boven de 4000cc die in Dubai niet mee mogen doen, maar zullen die met z'n 20tigen tegen elkaar gaan racen? In Dubai hebben veel niet proffesionele teams kans om overall winaar te worden in tegenstelling tot Bahrain waarbij uit een groepje van 5 de dienst uit gaan maken. We willen ook niet in een klasse terecht komen met maar 2 anderen.
Wij gaan proberen een bedrijf te benaderen in Dubai om daar wat sponsoring te krijgen en als dat lukt gaan we daar rijden. Het is veel goedkoper, het gaat zeker door en het lijkt me een van de mafste plekken op aarde op dit moment. (En er zijn leuke kroegen met Heineken)
Reply With Quote