View Single Post
Old 27-09-2006, 20:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Is die uitzending van Kamphues nog eens ergens terug te bekijken. Vond die zo hard lachen...
At your service:
http://www.tvopjepc.nl/programma/85

Wat betreft de hele soap omtrent Joske. Contractueel / prinicipieel heeft Verstappen gelijk. Alhoewel een bankgarantie van je werkgever dan wellicht weer iets teveel van het goede is Heeft u dat?

Als sportman / mens: Wat een oetlul.Op Zandvoort komen 40.000 man alleen voor Verstappen (blijft een onderwerp voor een academische studie "het Verstappen-syndroom" ). Al wist ik 100% zeker dat ik geen cent zou krijgen voor die race, dan nog zou ik rijden. Achteraf de vuile was buiten gooien, ben je meteen de held voor het leven in dit apeland. Nu? De schlemiel van de natie.

O ja echte humor. Vorig jaar was er een spandoek te zien op de circuits waar de A1GP reed. Meegebracht door trouwe fans: "Overtaking is an art". Welke variant zien we terug in Zandvoort? "Onderhandelen is an art"
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote