View Single Post
Old 30-09-2006, 21:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by tony s
Mark moet jij elke maand aan jouw baas vragen of hij het salaris alsteblief overmaakt op jouw bankrekening ??? denk 't niet.
En zou Verstappen dit weekend als werknemer ( met de grote kans op ) voor niets moeten rijden ?
Is toch iets om doodziek van te worden .
Ik geef Jos groot gelijk .
Of heb jij 'Mark' niks gehoord ( of wil het niet horen ) over de achterstalligen betalingen van Jos zijn salaris ?
Bij mijn voormalige werkgever was dat helaas wel het geval (inmiddels is ie terug te vinden op curator.nl ) Uiteraard is mij bekend dat Verstappen lang op zijn centen heeft moeten wachten. Uiteindelijk is alles 100% uitbetaald. Dat verdiend uiteraard geen schoonheidsprijs Lammers is nu eenmaal meer racer dan zakenman.

De kans was aanwezig dat Jos voor nop zou moeten rijden dit weekend. Over welk bedrag spreken we? Iets van € 80.000,-? Voor mij en misschien voor jou veel geld. Voor Verstappen wellicht een leuke bonus

Puur uit moreel oogpunt, houding jegens fans vind ik dit gedrag van Verstappen niet te pruimen. Van de 80.000 toeschouwers zal een significant aantal mensen kaarten gekocht hebben vanwege Joske. Mensen die speciaal voor jou een kaartje gekocht hebben. Dan vind ik het ronduit onbeschoft om zo met die mensen/fans om te gaan.

Noem het een morele verplichting of iets vergelijkbaars Maar ja, over normen en waarden kunnen we nog dagen doorgaan.

Een bankgarantie eisen van je werkgever? Anders gezegd, je werkgever voor het blok stellen...............dan trek je als werknemer altijd aan het kortste eind. Fact of life. Als die betalingen nou zo'n probleem zijn, eis dan gewoon dat de centen van de vorige race voor aanvang van de volgende race op je rekening staan. Kan de "schade" nooit meer dan € 80.000 bedragen.

O ja, Jos spreekt weer over DTM als mogelijke nieuwe richting in zijn loopbaan. Dergelijke fratsen staan nou niet bepaald fraai op de CV voor een mogelijke Duitse werkgever
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 30-09-2006 at 22:29.
Reply With Quote