View Single Post
Old 06-10-2006, 22:59
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by jeep
Jp ik denk dat gij ook een beetje media gijl zijt . als iemand A zegt wil je automatis B horen. Hoeveel keer is Bertje Boemboem hier al ter spraken gekomen. Dit jaar nog niet veel vorig jaar koers na koers en steeds was het de fout van iemand anders. Rij je door het rood op de open bare weg wordt je ook beboet als je ze zien. Dus Bertje moet niet van zich laten horen. Janetten als Bert die zich steeds gefiseerd voelen kunnen we missen in de Belcar
Welke taal spreek je trouwens...Ik versta Nederlands, Frans, Duits, Noors, Engels maar jouw taal niet...

Quote:
Originally Posted by belle
Wat is daar laag bij de grond aan?
Iemand zegt hier dat Bert laat zien dat hij een echte racer is op de piste - daar geef ik je volledig gelijk in. Maar dat met z'n #1 wagen ook dan maar eens op de piste laat zien wat het man tegen man kan...

Een andere wagen inzetten om te beletten dat GLPK kampioen zou kunnen worden is imo een beetje laag bij de grond...

SRT verdedig op een waardige manier u titel door het in een 1 op 1 gevecht te laten zien..!

Ik vond het zelfde ook vorig jaar in het WTCC door het inzetten van RBM van een extra wagen.

Last edited by JPMontoya; 06-10-2006 at 23:05.
Reply With Quote