View Single Post
Old 09-10-2006, 12:34
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Het was een fantastische wedstrijd gisteren in Francorchamps. Dit was veruit de mooiste Belcar-race van het seizoen.
En wat ik gezien heb sterkt mij in mijn overtuiging dat GT 1 nog steeds zijn plaats verdient in de Belcar en dat die hele opschudding rond GT 3 die we de laatste weken meemaken nergens voor nodig is. De strijd tussen de 3 Corvettes was om duimen en vingers af te likken. Ook de Stealth en de top van de GT 2 (Mosler, GS-BMW, Penders-Porsche) draaiden aardig mee. Jammer dat de Marcos niet de volle 100% kon geven, en dat de Viper van AD Sport niet aanwezig was. Met een handvol GT 1's kan je dus wel een wedstrijd van zeer hoog niveau krijgen. Hopelijk hebben de bobo's van Circuit Zolder en de RACB dat ook gezien.
En wat de strijd tussen SRT en GLPK betreft. Ja, SRT heeft het ganse weekend het spel perfect gespeeld, zowel op de piste als met de psychologische oorlogsvoering. GLPK is in de val gelopen en heeft zich laten opnaaien. Longin blundert in de kwalificaties, Kumpen in de wedstrijd. Het grote ego-gehalte van de piloten heeft het daar gehaald op het gezond verstand. Met het gekende resultaat.

Last edited by Baron; 09-10-2006 at 12:45.
Reply With Quote