Quote:
Originally Posted by Mark
En hopenlijk blijft het niet bij die ene keer. Afhankelijk van de kalenders e.d. in 2007 is een trip richting het Bugatti-circuit aan te bevelen. Een zeer vriendelijke circuit voor de toeschouwers.
De tweede race op zondag was mooi te noemen. Een top 8 / 9 die je makkelijk kon blijven volgen. Mooie wedstrijd gezien.
|
Inderdaad! En dat groot scherm aan de start/finish is zo handig, op die manier mis je gewoon geen seconde van de race.
Ik plan volgend jaar zeker terug te keren (als er uiteraard niets tussenkomt)...zelfs Dijon en Magny-Cours wil ik er bijnemen, want dat valt goed mee van afstand.
Kenis liet een mooi staaltje autosport zien...je moet het hem maar nadoen, nooit met die wagen gereden hebben en meteen de leiderspositie innemen. Echt sjiek!
Ook leuk om SRT en PSI met gelijkwaardige middelen met elkaar te zien strijden. En de onderlinge sfeer? Het deed me echt terugdenken aan de vorige Belcar-jaren.
Het Bugatti-circuit is echt prachtig vind ik...en als amateur-fotograaf kom je er echt tot je trekken. Zoals Mark aangeeft, het is een echte aanrader!