Inderdaad Brecht, prachtige racen hebben we daar gezien van de Franse GT's!
Ik weet nog goed toen ik bij de beide start's van de 2 racen de Viper telkens als 1ste zag voorbij vlammen ik een smile op men gezicht kreeg

Spijtig genoeg konden ze dit niet heel de race zo houden en werd de 1st Viper telkens 4de in beide race's.
Mooi duel trouwens tussen de Oreca Saleen en de MTO Mirabeau Viper in de tweede race en op het einde nog tussen de 2 Ferrari's en de 2 Vipers die streden om P4 t.e.m. P7. Beiden Vipers namen de twee F550's nog een plaats af en kwamen zo op P4 & P6
Oreca Saleen was wel duidelijk DE snelste in Le Mans, heel het seizoen infeite.
PSI was ook zeer goed onderweg en Perti heeft idd zeer goed gereden in zijn stint in de tweede race! Mooie remonte!
FFSA GT, Kingdom of Heaven voor de Viper (fans

)!!!
Nieuwtjes voor volgende race en volgend seizoen?
VBM, #1 Viper met Bornhauser & Thevenin gaan de laatste race met de #7 Larbre F550 (low, zeg maar lower budget wagen) rijden. Dit om te overwegen om zo'n F550 low(er) budget te kopen voor volgend seizoen!
Blanchemain & Dumez (normaal onder Euroflash Viper) hebben deze race op de PSI C5-R gereden. Dit om hem uit te testen aangezien hij te koop stond, en de regulaire piloten toch niet gingen rijden. Ze waren zeer tevreden (podiumplaats) en het is zo goed als zeker dat we hen volgend seizoen in FFSA GT terugzien met de C5-R die ze zullen overkopen van PSI.
En niet te vergeten, proficiat SRT & ook Kenis voor de mooie 2de plaats in de 1ste race!
Doe in Magny-Cours even goed zou ik zeggen