View Single Post
Old 08-11-2006, 00:52
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Z3Cp View Post
Ik was ook in Hoei en ben een rallyliefhebber, maar heb GEEN donatie gedaan.

Nochtans vind ik het een lovenswaardig initiatief, een vaste crew met een herkenbare wagen voor alle rally's. Maar, wordt het niet eens tijd dat de RACB daar zijn verantwoordelijkheid gaat nemen en zo'n wagen GRATIS ter beschikking stelt aan zo'n veiligheidscrew ? Aan geld zal het hun toch niet ontbreken, vraag maar eens wat ze per rally aan rechten opstrijken.

Ik heb in de Condroz maar weer eens vastgesteld dat het op gebied van de veiligheid echt niet goed gaat in Belgie. Veiligheidszones zijn vaak slecht geplaatst, de stewards zijn onmondig of laten betijen,...
Tuurlijk heeft de RACB alles in een mooi draaiboek beschreven, maar dat heeft volgens mij maar 1 reden : bij ongeval zijn zij zeker niet verantwoordelijk, laat daar de organisator maar voor opdraaien.

Dus als de RACB echt begaan is met rally in Belgie, dan moeten ze een aantal mensen in dienst nemen die zich enkel met het aspect veiligheid voor alle rally's bezighouden. En dus ook O en OO - wagens voorzien voor iedere rally.

Vandaar niet doneren en de RACB verplichten van zijn verantwoordelijkheid te nemen...
Ik heb alle begrip voor jou mening over de zaak en vind zelfs dat je gelijk hebt!

Voor diegene die wel de actie gesteun hebben kunnen alle info i.v.m. de steunkaarten én de wedstrijd die er aan vast hangt (om een rally als co-piloot te winnen) vinden op www.LVR-safety.be (De nieuwe url is nog maar pas online, er volgen dan ook nog enkele update's de komende weken...)

Last edited by Mr.Dallara; 08-11-2006 at 00:54.
Reply With Quote