Quote:
Originally Posted by SMM DOC
Reclame maken is niet direct de sterkste kant van CZ.
Ik heb me al dikwijls verwonderd over het belachelijk lage aantal toeschouwers dat ze weten te trekken bij evenementen met toch serieuze internationale uitstraling (laatste DTM wedstrijd een paar jaar geleden bijvoorbeeld, of de FIM Endurance vorig jaar).
ALS er een serieus budget uitgetrokken wordt en ALS de reclame professioneel gebeurd en vooral ALS er (zoals bij de WSR) kwistig met vrijkaarten gestrooid wordt zal het circuit wel vol lopen. Anders vrees ik dat CZ (ook) aan deze organisatie (weer) zijn broek gaat weten te scheuren.
|
Denk dat we hier even voorzichtig moeten zijn. Niet elk evenement op CZ zal georganiseerd/gepromoot worden door CZ. Vaak is CZ niet meer dan een simpele verhuurboer. Als de huurder dan geen geld heeft of belang hecht aan promotie dan zal CZ zijn broek niet scheuren.
In het geval van de Champcars? Nog niet alle informatie is bekend maar volgens mij is CZ niet meer dan de verhuurboer in deze. De deal tussen de Amerikanen en twee wedstrijden op Europese bodem loopt via Champ Car Europe BV . Een Nederlandse besloten vennootschap.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|