Quote:
Originally Posted by Stranger
Overigens zijn de quotes van de heren Cotman en Johnson zoals deze week te lezen in Autosport erg helder.
|
Idd, duidelijke woorden.............echter ze brengen geen duidelijkheid. Wat moet er veranderd worden? Let wel, Zolder heeft zijn FIA-licentie, voor wat het waard is gezien de Beijng A1GPflater. Champs zijn ook FIA sactioned events. Amerikaanse road en streetcourses lijken me niet echt veiliger dan de meeste Europese circuits. Dus wat betreft het circuit zelf, ik kan me nauwelijks probleem gevallen indenken.
Waar dan wel? De pitstraat uiteraard. Amerikanen willen show voor het volk. Een Amerikaanse pitstraat ziet er heel anders uit dan een Europese. Zou daar het probleem zitten..................?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|