Harde kritiek van Verstappen:
Quote:
Het was de bedoeling dat ik dít seizoen aan de start zou staan van de A1GP-races, de klasse die vorige week in China bepaald geen goede beurt heeft gemaakt. Het is voor mij een raadsel hoe een circuit is goedgekeurd waarop, zo bleek toen de coureurs in Peking arriveerden, nauwelijks of niet valt te racen. Een heel slechte zaak, zeg maar rustig een aanfluiting, waar de autosport niet op zit te wachten. Het geeft eens temeer aan dat het op organisatorisch gebied behoorlijk rammelt in deze klasse, die wat betreft (close) racing juist zo veel te bieden heeft. Ook vorig jaar heeft de organisatie zo links en rechts nogal wat steekjes laten vallen, waardoor ik zo langzamerhand toch steeds meer vraagtekens bij het bestaansrecht van de A1GP plaats. Voor mij is het debacle in China in ieder geval een bevestiging dat de zaken in de A1GP niet professioneel genoeg worden aangepakt.
http://telegraaf-i.telegraaf.nl/dail...123_31_275.php
|
Geen malse kritiek van het heerschap uit Maaseik.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 23-11-2006 at 23:06.
|