Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Nu we de GT's van BTCS zullen zien rijden in Belcar volgend jaar vraag ik me af wat het team met die Nissan 240SX gaat doen. Reed vorig jaar in GT klasse mee in BTCS. Ze hebben zoals we op de foto's zien van de donderdag training 7/11 toch wel een verrasende update ondergaan met de voorkant van de wagen zoals je ziet op deze foto. Mogen zij met deze nu toch wel iets oudere wagen deelnemen in Belcar? Enig idee wat het team van plan is, of is deze update van de wagen niet bedoelt als mogelijke Belcar deelname...
|
De wagen zal volgend jaar een compleet seizoen ASAF rijden. De 12 uren BTCS staat ook op het programma.
Quote:
Mmm in je lijstje staat wel deze in, miss. mogen ze de 240SX onderbrengen in de 200SX homoligatie, gaat het hier trouwens niet gewoon om een andere versie? Zo goed is mijn kennis niet van 200/240SX niet.
|
Het gaat hier over een S13, dat is een 200SX en die werd gebouwd in Japan t.e.m 1997 of zelfs nog later. 't zou mooi zijn om deze wagen in Belcar te zien. Potentieel is er zeker (2liter turbo)