Quote:
Originally Posted by FIRE
Of is hier sprake van een politiek spelletje? Kan me voorstellen dat GT Masters een geduchte concurrent kan worden van VLN.
|
Volgens mij is dat een beetje appels met peren vergelijken. Kan niet veel overeenkomst ontdekken tussen de sprintjes van 1 uur in de ADAC GT Masters en de echte endurance wedstrijden op de Nordschleife.
Wel leuk om te lezen dat ze eigenlijk hun middenvinger opsteken richting FIA  :
An die FIA-Reglements werden wir uns nicht anlehnen können und wir wollen es auch nicht.
Voor de VLN Langstreckenpokal is idd een dB-limiet,
Quote:
5.6
Generally, the noise limits specified in Chapter II – General
Technical Regulations, Art. 2 and 2.1.3 measured in
compliance with the LWA procedure and with the LP
procedure must be respected when measured according to
the DMSB pass-by checking procedure (see DMSB
Yearbook, blue part). Should lower noise limits be specified
in the Supplementary Regulations, these lower values must
be respected.
http://www.langstreckenpokal.de/bin/2006-specials.pdf
|
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|