View Single Post
Old 13-12-2006, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Zover was ik ook al gekomen. Nu moet je me alleen nog steeds uitleggen waarom die iets te maken zouden hebben met het gemekker tussen het ITR en de ACO. Ging dat over in wat voor vorm de FFSA mee zou doen? Was de deelname van het FFSA dat weekend een discussiepunt voor ITR?
Heb totaal geen idee waar het werkelijke probleem lag. Dat gaat zo'n Duitser ook niet vertellen aan mij Of de ACO en/of SRO moeilijk deden? Ik weet het echt niet. Ging het over het tijdschema? Het aantal gratis VIP kaarten? Het kan allemaal.......

Saillant detail: We weten inmiddels wel de reactie van Ratel op de plannen van Bartels en Hezemans voor een FIA GT demo tijdens een DTM weekend
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote