Als je dat stukje leest op project-lemans.de heb ik toch enkele bedenkingen.
Doch gibt es für den EUR 329.000 teuren Ferrari Herausforderer genug Kunden?
Die vraag mag je stellen maar het antwoord kan elke autosport-realist ook geven. Tot op heden hebben we die 997-RSR alleen in Spa gezien, daarnaast zijn heel wat reglementen voor de diverse klassen nog niet 100% zeker qua reglement voor 2007.
Dan toch 18 van de beschikbare 35 wagens verkopen in de periode t/m april 2007? Spreek je toch over 6 milj. € omzet. Volgens mijn geen slechte zet. Je kan op dit moment,als fabrikant, nog aangeven of je er daadwerkelijk 35 wil bouwen voor april 2007.
M.a.w. als je ziet dat 35 geen realistisch getal is vanwege alle reglement-ellende op dit moment dan schroef je het tempo van de lopende band even terug
Her en der zal er wel een 997 RSR plat gereden worden. In de loop van 2007 zullen die 35 wagens de fabriek wel verlaten

Soms lees je dan weleens dat Porsche een saai produkt aan de man brengt. Porsche cup en dat soort bewoordingen voor lokale nationale kampioenschappen. Toch, 35 wagens verkopen puur en alleen voor circuit-doeleinden? Knappe prestatie hoor.