View Single Post
Old 15-01-2007, 23:08
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Sinds wanneer staat een fabriekscontract van Audi gelijk aan een 'Carriere verkloten voor gevorderden'? Die mag je me dan weleens uitleggen.........weleens gekeken hoe Duiste fabrikanten met hun coureurs omgaan? Dat gaat wat eerbiediger dan bij ons. Mooi voorbeeld is Bernd Schneider. Enkele jaren geen topprestaties maar MB blijft zijn helden in ere houden. En verdomd, wie was er in 2006 in kampioen?

Weleens gekeken welk team verantwoordelijk was voor de inzet van de Audi's? Midland, gaat er een belletje rinkelen?

Zoals AJ terecht opmerkt, haar prestaties in de endurance wedstrijden waren bijzonder goed te noemen. Of hebben we last van het lange termijngeheugen?
Ickx is qua coureur wellicht meer een endurance-tante dan een sprint-trees.
Tut tut, niet zo agressief Dat bedoelde ik dus precies. Ze was in het enduranceracen een aardige naam aan het verwerven, helemaal met de Dallara bij Rollcentre. Daar presteerde ze keer op keer goed, en bleek een constante tante te wezen. Maar nu zit ze bij DTM in de situatie dat ze nog vrijwel niet positief in het nieuws geweest is. Crashes, niet in de buurt blijven van die andere vrouw, achteraan het veld continu, etc. Dus daarom zeg ik dus, probeer niet die sprint-trees te zijn maar doe waar je goed in bent: enduranceracen. Op deze manier ben ik van mening dat ze door vast te houden aan het DTM d'r carriere aan het verkloten is.
Reply With Quote