View Single Post
Old 18-01-2007, 22:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
The A1GP Brazil, due to run on 18 March 2007, has been withdrawn from the World Cup of Motorsport's 2006/07 season calendar following a delay in securing a local terrestrial television partner to provide nation-wide coverage of the series.

persbabbel A1GP
Mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat ik dit maar een mager excuus vind? Men heeft geen deal kunnen sluiten met een lokale partij om de wedstrijd daar uit te zenden..............m.a.w. die Brazilianen wilde niet genoeg betalen voor de rechten. Of moest A1GP geld lappen om op de nationale Braziliaanse TV te komen? Of lag het probleem in de kosten voor de produktie van de uitzending?

Als dat de enige reden is om een wedstrijd te annuleren dan kunnen we moeilijk spreken van een stabiele organisatie. Dit soort verhalen werkt natuurlijk weer de nodige roddels en geruchten in de hand.

Trouwens, het gaat volgens de persbabbel niet door omdat men de miljoenen Brazilanen in de huiskamer niet kan bereiken. Nobele uitspraak maar dat staat dan weer een beetje haaks op het werkelijke aantal kijkers per wedstrijd:

Quote:
A1GP chief executive officer, Pete da Silva added: 'Every A1GP race is watched by an average of eight million viewers in more than 150 countries through our network of international television partners. Strong television coverage has proved vital when building consumer support for A1GP and ultimately drawing crowds to an event.

persbabbel A1GP
8 miljoen kijkers per race, verdeeld over 150 landen? Dat stelt dus helemaal niks voor. Net alsof er dan opeens 5 miljoen Brazilianen inschakelen voor een wedstrijd in hun eigen land

Nee, die verklaring in de persbabbel is mij iets te gemakkelijk
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 18-01-2007 at 22:43.
Reply With Quote