View Single Post
  #40  
Old 03-02-2007, 21:03
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Groot gelijk Pat zeer slim gezien van Ratel & Co

Langs de andere kant lijkt het mij wel niet zo simpel om een technisch reglement voor de overigen (en dan spreek ik vooral over de Belcar Specials) te maken. Krijg maar eens een GT3 klasse gelijk met een Belcar Special. Het zal dan wel de bedoeling zijn dat de Specials zo veel mogelijk worden bestuurd door suptoppers en de GT3's door toppers. Maar wat te doen met bv. de G&A Mosler en de Prospeed RSR.... vrees dat men hier het wat moeilijker mee heeft om deze te equalizeren op niveau van GT3's bestuurd door de toppers...
de G&A Mosler zou kunnen worden omgeboud tot de GT3 versie.
Betreft de Belcar Specials: de Normtijd.
En de Porsche RSR van Porspeed. Verkopen en een gt3 versie van de 997 kopen. Want een 997 rsr kopen lijkt mij geen goede keuze.
Reply With Quote