View Single Post
Old 05-02-2007, 02:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Range Rover View Post
Op dit adres staat ook een lijst van mogelijke deelnemers voor de Belcar 2007 inclusief geruchten... http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...pper&Itemid=74
Toch vind ik een dergelijke lijst niet kosjer. Laat ik het anders zeggen, nieuwtjes die via PM's en emails circuleren lijken me niet geschikt om op een geruchtenlijstje te verschijnen. Iemand die dat wel doet? Geen probleem, hou er dan wel rekening dat bepaalde teams, coureurs, lezers en informanten een andere houding aannemen nemen jegens het genoemde medium

Qua ethiek volg ik planetlemans.nl niet helemaal in deze gedachtengang. De site heeft een dergelijke lijst helemaal niet nodig. Daarnaast bevat de genoemde lijst op 04-02 een aantal grote fouten.......maar ik maak mijn pm's of emails niet openbaar Die eer geven we aan de persdiensten van de desbetreffende teams.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote