08-02-2007, 17:54
|
 |
De Paddock Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Mark
Verstappen naar de Champcars, met bankgarantie voor de fans !!!!
|
Verstappen begint al te anticiperen
Quote:
Jos Verstappen wil dit jaar dolgraag racen in de Amerikaanse Champ Car-serie, maar de Limburger heeft nog altijd geen racecontract op zak. De voormalig Formule 1-coureur aast op een stoeltje bij Forsythe Racing, maar wordt daar naar eigen zeggen dwars gezeten door een andere coureur, die bereid is meer geld te betalen voor het racezitje. Verstappen laat weten nu snel duidelijkheid te willen hebben.
"Als het aan mij ligt, rijd ik straks voor Forsythe, daar wil ik geen onduidelijkheid over laten bestaan", schrijft Verstappen in zijn column voor De Telegraaf. Zijn manager Huub Rothengatter was eerder nog met meerdere teams in gesprek. Verstappen zou bij Forsythe Racing de teamgenoot kunnen worden van Paul Tracy, de Champ Car-kampioen van 2003.
"Helaas ligt het niet alleen aan mij. Het betreffende team vraagt in ruil voor een stoeltje een flink bedrag. Dat kunnen wij betalen. Dat de deal desondanks nog steeds niet rond is, komt doordat er inmiddels een kaper op de kust is. Een andere coureur is bereid meer te betalen voor het stoeltje en die zit mij dus behoorlijk dwars."
www.f1racing.net
|
|