Quote:
Originally Posted by TT Racing
Van de top 3 in elke klasse verleden jaar reden de eerste twee met michelin, in klasse 3 zelfs de top 3, slecht zullen ze dus ni zijn. Voor GT3, als de band een onderdeel uitmaakt van het pakket om elke auto even snel te krijgen, is het ook ni meer dan logisch dat je ook die banden gebruikt, en over het prijsverschil, even wachten tot de prijzen bekend zijn zeker?
|
We spreken dus over 7 van de ongeveer 40 wagens hé Luc

Ik heb vorig jaar niemand horen klagen over het feit dat konden kiezen uit diverse merken, waarom dan weer veranderen? Roelands kan niet alleen zowel BTCS als Belcar afwerken als ze samen rijden. Steun zou er komen van Michelin Frankrijk. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven tijdens 2de wedstrijd Belcar in England als net op de weekend de WS rijden in Zolder en gans Michelin hier zijn tenten zal opslaan.
Buiten het feit dat men iedereen even snel wil maken zie ik verder geen enkel positief punt (buiten de centen voor SRO) aan deze deal. De Belcar wordt een regelrechte cup dat het spektakel wel zal verhogen, maar de kosten ook drastisch zal verhogen. Om de kosten te drukken? Dit is wel de beste die ik in 2007 al gehoord heb.
Uit dit soort deals komen geen winnaars, ( buiten SRO ) enkel verliezers, vooral de kleinere teams. De topteams hebben zowieso hun contract met de bandenleverancier.