View Single Post
Old 12-02-2007, 21:43
Eva Eva is offline
De Paddock Rookie

Over het gekietel aan de ballen kan ik moeilijk meespreken, maar wat ik wel weet is dat er niets dan verliezers zijn bij een monopolie. In dit geval is er maar 1 winnaar: SRO. Michelin heeft waarschijnlijk een gigantisch bedrag moeten neertellen om unique leverancier te zijn. Ten koste van vele andere aspecten. Michelin heeft misschien nu een leuke "verkoop", maar ze moeten het nog kunnen waarmaken. Heeft iemand al een uurtje gekeken naar de drukte bij de bandenmonteurs tijdens een race? Dit is gigantisch. Ik denk dat er op de monteurs die dat zullen moeten doen een enorme druk zal zijn. En ze kunnen zich weinig misstappen veroorloven.

Autosport is meer dan 1 snelle piloot!! Het is teamwerk. De rol van een mechanicien, van een teamdirector, ... is minstens even belangrijk! Laat ons dan zelf kiezen hoe we onze wagens willen maken, met wie we aan boord willen gaan, wie onze leveranciers zijn (in overeenstemming met het technisch reglement).
Wie Rattel kent, weet dat die man werkt van "poen pakken en wegwezen". Kijk wat eris gebeurd in de UK: hij heeft op 2 jaar tijd de "locale Belcar" de dieperik in gebracht. Gewoon door dit soort praktijken!

Last edited by Eva; 12-02-2007 at 21:46.
Reply With Quote