View Single Post
Old 14-02-2007, 00:25
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Pfff, die Niels Lagrange is een ouwe lul vergeleken bij John Edwards Die maakte zijn debuut op 14-jarige leeftijd in de FRenault 2000 als Red Bull coureur. Zijn eerste testen legde hij af naar ik meen op 12-jarige leeftjd.

Even zonder aanzien des persoons vind ik persoonlijk dat je je debuut pas mag maken op 18-jarige leeftijd. Waarom? Laat die kinderen nog even in de luwte leven, geef ze de tijd. Hebben ze ook nog wat meer tijd om te rijpen op diverse (geestelijke) vlakken.

Daarnaast wil ik niet weten wat de pers gaat schrijven als een minderjarige tijdens een ongeval om het leven komt op het circuit. Dan halen we de voorpagina van elke krant. Zie de schandaalkoppen al voor me

Dat standpunt neem ik niet alleen in voor autosport maar ook voor alle andere sporten. Tennis? Pas vanaf 18 jaar op het centre-court van Wimbledon, op de grasmat bij Ajax of Anderlecht of welke zwemmer dan ook in het olympisch zwembad.

Achterstand lopen ze niet op want als iedereen op 18-jarige leeftijd mag debuteren zijn de omstandigheden voor iedereen gelijk. Ze leren het vak maar in de jeugdafdelingen, voor de autosport is dat dan de karting
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 14-02-2007 at 01:25.
Reply With Quote