Quote:
Originally Posted by Mark
Niets tegen die Marth de Graaf of Niels Lagrange maar deelnemen aan wedstrijden gaarne vanaf 18+. Die mening mag ik toch nog wel hebben? 
|
Ik heb geen probleem met deze mening maar ik zie geen argumenten waarom?
Ik ben mening dat leeftijd geen rol speelt mits aan een aantal randvoorwaarden word voldaan!
Quote:
Originally Posted by JorritVD
Als er een minimum leeftijd er moet komen, moet er dan ook een maximum leeftijd komen.
Wie laat je toe en wie niet? Dat is de vraag. Iemand die jong (onder 18) met talent en die snel is en eigenlijks nooit brokken maakt of iemand die boven de 18 is of zelfs boven de 50 en die geen talent heeft en veel brokken maakt. Dan mag van mij de jonge talent een race-licentie krijgen. Je moet toch niet voor niks eerst examens doen voordat je een race-licentie hebt.
|
Je laat iedereen toe die fysiek en mentaal ruim voldoende in staat is om deel te nemen. Natuurlijk is er een beneden grens, 15 jaar?, maar deze is volgens mij zeker geen 18 jaar. En natuurlijk is er een bovengrens, 85 jaar?. Volgens mij valt of staat alles met het type competitie en de fysieke en mentale staat waarin iemand verkeert

.