View Single Post
Old 18-02-2007, 23:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by B&S Racing View Post
Ik heb geen probleem met deze mening maar ik zie geen argumenten waarom?
Zie bericht 9 in deze thread

@Bramzel,

Er zijn nog wel wat andere argumenten te bedenken om een tegenstander van kinderen in de racerij te zijn.

Als we het over 14- of 15-jarigen hebben dan kun je zelfs spreken over kinderarbeid. Autosport is niet bepaald charitatieve stroming binnen onze maatschappij Als iemand ergens gaat rijden dan zal een ander daar geld aan verdienen. Dus als een 15-jarige gaat rijden voor een team in de FR 1.6 of ergens anders dan zal het team of de eigenaar van het team daar toch een bepaalde omzet/winst op pakken. Autosportteams zijn niet meer dan bedrijven, m.a.w. je zou een 15-jarige als een werknemer kunnen zien. Volgens mij is dat nog steeds verboden in de westerse samenleving.

Als ik de experts mag geloven is karting de beste leerschool voor een verdere carriere in de autosport. Laat die kids lekker tot 18 jaar wat spelen in de karts, dan komen ze met meer bagage richting de autosport. Dat kan de autosport alleen maar ten goede komen.

Snap overigens de FIA op dit punt niet, normaal zijn die roomser dan de paus maar op dit punt doen ze helemaal niks. Misschien nog niet, wellicht dat eerst het spreekwoordelijke kalf verdrinken voordat men in Parijs wakker schiet.

Ach, er zijn zoveel argumenten te bedenken waarom minderjarigen niet in de autosport thuishoren.........zowat een oneindige discussie. Voorstanders van minderjarige in de autosport kunnen precies hetzelfde
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote