View Single Post
Old 19-02-2007, 01:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Als de FIA er niets aan doet of over zegt zou je jezelf misschien kunnen realizeren dat ook zij in deze kwestie geen enkel probleem zien.
Realiseren Nee, de FIA ziet idd nog geen probleem in 14-, 15- of 16-jarigen achter het stuur. Let wel, nog niet. Enkele voorbeelden dat de FIA zeer flexibel is in haar visie zijn bijvoorbeeld:

-Dood en autosport: Zie al de gebeurtenissen/reglementen/circuit aanpassingen na mei 1994.
-Milieu en autosport: De FIA zet vol in op groen, daar las je 5 jaar geleden niks van uit de mond van Mosley of andere FIA-bonzen.

Ik wens het geen enkele ouder toe maar ik benieuwd naar de algemene media-respons als we de eerste minder-jarige in een bodybag van het circuit kunnen verwijderen. Keihard, maar wel bittere realiteit als het eens zover is.....

Idd kan ik een hele lijst opsommen waarom een minderjarige niet achter het stuur moet zitten van een racewagen. Waarom zou ik het intikken? Om een of andere Bramzel te plezieren? Dit lijkt me echt een discussie voor in real life..........diverse partijen die een debat voeren over een bepaald thema. Het liefst een keihard debat en na afloop een pint aan de toog

Sinds wanneer valt sport onder kinderarbeid? Nee, sport is arbeid.....of doen al die topsporters, in welke sport dan ook, al hun inspanningen voor een beker en een eervolle vermelding? Let wel, van een budget dat zo'n 14- of 15-jarige met zich meebrengt kan een team blijven leven of bestaan. Gezien de huidige reglementen is daar niets mis mee. De vraag is: is dat een situatie die we in de toekomst moeten blijven tolereren?

Iemand onder de 18 is en blijft een kind, dat is nu eenmaal wetgeving. Ikzelf heb totaal geen behoefte om te kijken naar de verrichtingen van kinderen. In welke sport dan ook
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote