Quote:
Originally Posted by Thomaske
Pat, de fietsen zijn jaren lang al vaste klant op Circuit Zolder. Als ze er nu een school willen voor zetten, voor mij gaan probleem. Maar dan wel niet met het geld dat binnenkomt via de autosport.
Ikzelf heb gekozen voor de verlichting uit. Dit omdat anders het karakter van een 24 uren verdwijnt.
|
Hier kan ik me volledig bij aansluiten. Ik heb er geen enkel probleem mee dat die wielrenners ook gebruik maken van het circuit. Maar als die gasten verlichting willen rondom de baan, moeten ze wel zelf voor de financiering zorgen. Ik vrees dat men echter de inkomsten uit de gemotoriseerde sporten zal gaan gebruiken om die mannen toch hun zin te geven. Vergeet ook niet dat een zekere Steve Stevaert (de groen-rode rakker die men intussen tot gouverneur van Limburg heeft gebombardeerd) er sterk op aandringt om het circuit een meer multifunctionele bestemming te geven.
En wat die verlichting tijdens de 24 Uren betreft. Doe die lampen maar uit, jongens. Een echte 24 Uren wordt 's nachts in het donker gereden. Dat is voor mij één van de grote aantrekkingspunten van een etmaalrace.