Quote:
Originally Posted by Neo-242
Dus ik mag als teambaas mijn Corvette "Corvette-Lada" noemen met Lada badge vooraan terwijl er een Chevrolet motor inligt? LOL
Ik kan me wel voorstellen waarom G&A geen andere motor erin wil leggen.
1. Extra kosten
2. Principe-kwestie, als de Belcar organisatie inderdaad garanties heeft geboden voor een toekomst van de Mosler op lange termijn in de huidige configuratie, dan wil G&A hun daaraan houden zekers? 'k Zou hetzelfde doen hoor 
|
Ik begrijp het uiteraard wel, het gaat over een pak geld. Doch, ze zijn heus niet de enige die hier mee te maken hebben. G&A heeft dan nog het "geluk" dat ze op vrij eenvoudige wijze een wagen kunnen hebben die perfect aan het nieuwe reglement voldoet. Iets dat AD met z'n Viper GTS-R en Biturbo's bijvoorbeel onmogelijk kon doen. Een nieuwe kopen bij Oreca en Porsche was de enige oplossing. Vorig jaar was Circuit Zolder organisator, dit jaar SRO. Bijna iedereen heeft in het verleden van CZ bepaalde beloftes gekregen. Je kan van SRO niet verwachten dat zij die allemaal overnemen. Het werd misschien eens tijd dat ze met een propere lei begonnen...