View Single Post
Old 27-03-2007, 21:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat een leuke thread is dit geworden zeg

Als die Mosler snel is geweest kan ik me moeilijk voorstellen dat ze bij Gravity het achterste van hun tong hebben laten zien. M.a.w., als ze nu al voor enkel Belcar-iconen (te?) snel waren dan ben ik bang dat ze nog sneller gaan worden. Uit de tijden die mij bereikt hebben bleken de Moslers niet de snelste wagens, snelste tijd stond op naam van een duo met een leuke (lifestyle) wagen. Dat desbetreffende duo zal ongetwijfeld leuk aan een stuurtje kunnen duwen maar staat niet te boek als "kleppers"

Dat verhaal met die fiches gaat leuk worden, krijg ik weer het gevoel dat de RACB weer roomser dan de paus wil zijn

Wat betreft garanties en afspraken uit het verleden jegens bepaalde teams en personen. Uiteraard weet ik niet onder welke voorwaarden CZ het zaakje heeft verpatst aan SRO. Dat wil ik ook niet weten Maar bij een overname van iets neem je normaal gesproken niet alleen de lusten over. De lasten (oftewel de lijken in de kast) ook

Dus ja, als heel wat mensen / teams nog wat afspraken uit het verleden hebben lijkt het me niet meer dan logisch dat zoiets nu ter sprake komt. Het geval G&A is wel een leuke overigens. Van de ene kant wil "Tintin look-alike" Kenis met zijn Mosler in klasse 1, aan de andere kant wil diezelfde Kenis de officiele verdeler worden voor de GT4 BMW Z4 M. Nou, hoe je zoiets "in de minne schikt" lijkt me duidelijk
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote